Saturday 12 November 2011

bermagnum bersama



terliur tidak you all tengok gambar di atas ni ? 
bagi sesiapa yang  sudah mencuba ice cream ni pasti suka. 
memang tidak mendukacitakan. at all ! hahaha. 
walaupun agak mahal sedikit tapi bagi aku berbaloi lah. 
biasanya ice cream keluaran walls memang sedap. 
aku ni bukanlah ice cream addict.
tapi so far aku makan ice cream walls memang sedap sedap belaka.
okay sekejap. ni bukan iklan ice cream tau. 
saja nak share dengan you all benda best bagi aku. 
ni semua gara gara aku pergi survey tempat
praktikal aku. maybe next year in february
im gonna start my practical session.
ramai yang cakap agak susah lah kalau 
tak ada basic or teaching experience.
insyaAllah aku boleh buat and i really hope everything
akan bagus bagus saja bila di sana kelak. 
taska universal located at taman puncak jalil
adalah tempat praktikal aku. 
setahu aku lah taska ni one of a good kindergarden. 
sebab banyak cawangan yang mereka buka. 
hingga ke melaka pun ada. hebat kan ? 
alhamdulillah setelah meeting dengan beberapa
orang di head department hari tu, aku dapat tempat tinggal.
free lagi tu. jadi tak perlu lah susah susah fikir nak stay mana.
dengan sebab itu si encik jiwa pun suka bukan kepalang.
sebelum tu bukan main risau lagi dia. 
yelah mana tidak, pergi praktikal sorang sorang. 
masing masing pilih tempat sendiri. 
aku pula pilih sini. apa boleh buat.
mujur college si encik jiwa tidak jauh.
jadi jika ada apa apa boleh aku call saja.
untunglahhh ^.^
then kami singgah jenjalan di the mines. 
bagi aku the mines tak berapa
best sangatlah nak shopping. biasa biasa saja.
tapi tak tahu lah you all. scene dia memang cantek.
sebab ada tasik. itu pun banyak bebudak lepak.
haish rosak pemandangan. 
sebelum balek, kami stop di big apple. 
haa yang ni favourite doughnut aku
dengan encik jiwa. makan banyak kali
pun tak jemu jemu. apa boleh buat dah suka kan.
sebagai pelengkap, we bought ice cream magnum almond tu.
beli satu saja cukuplah. beli banyak nanti dah 
tak sedap pula rasanya. 
till then guys ! love you all !

p/s : we do not remember days ; we remember moments

No comments: