Monday 5 September 2011

happy eid mubarak

assalamualaikum awak2 semua!
rasanya masih tidak terlambat untuk saya
ucap selamat hari raya aidilfitri 
maaf zahir batin bagi semua umat Islam ^_^
maaf sudah berabad lama saya tidak mengupdate 
cerita2 di blog ni..
sepanjang bulan Ramadhan saya sibuk
bekerja membantu mak cik di teluk intan
membuat biskut2 raya untuk diniagakan
oleh sebab itulah masa2 yang lapang
sudah diisi dengan perkara2 berfaedah. heee
alhamdulillah setelah selesai berpuasa selama sebulan
kini kita meraikannya
raya tahun ini pada saya kurang auranya
haha tak tahulah mengapa
anda pula bagaimana?
mesti seronok kann
yelah nama pun raya tak kan lah tak seronok pula
ada satu perkara yang saya nak share dgn awak semua
syukur yang teramat sangat Dia telah mengabulkan
doaku sepanjang bulan Ramadhan
memang betul kata orang jika kita
berdoa apatah lagi dalam bulan yang mulia
insyaAllah doa itu cepat saja termakbul
dan sekarang saya sudah terima apa yang saya impikan
Allah itu mendengar rintihan setiap hambanya
kini dia telah kembali.. 
kembali dengan niat yang ikhlas
mungkin kerana atas kesabaran dan keikhlasan
aku menyayanginya
mungkin juga atas kesedarannya 
siapa aku dihatinya
insyaAllah moga hubungan kali ini lebih baik 
dari yang sebelumnya
terima kaseh kepada mereka yang mendoakan kami
doa kalian sangat saya hargai 
okey sudah untuk entry ini
once again Selamat Hari Raya!
babaiiiii >.<

this is what i told you sayang :
its easy to date a person but its hard to fall in love with her
its easy to leave her for another person but its hard to forget her
its easy to feel nothing about it but its hard to let the guilt go away. .

No comments: