Wednesday 18 May 2011

ringkasan seminggu

selamat pagi awak2 semua
awak2 semua sihat?
lama sudah tak ketok2 keybod.. rindu rasanya
kt blog ni.. haha gediknya saya!
sementara menunggu nak meeting dengan beberapa orang ni
masih sempat nak update entry untuk kali ni
seminggu yang lalu sangat sibuk pergi ke merata tempat
yang pasti ianya best walaupun memenatkan..
lebih kurang cuti untuk saya la tuu
cuti yang diberi 4 bulan tapi yang mampu untuk saya 
spend hanya beberapa minggu saja.. 
adehh.. ini semua gara2 sibuk menguruskan beberapa hal
sangat kesuntukan masa..
nak cerita sikit.. last week dh jumpe my best friend, fifi!
tak lama pun.. tapi sangat bermakna. sebabnya apa
yang dipendam dh luahkan kt fifi. alhamdulillah fifi faham
and she told me to be strong..
yes i have to be strong! since many things happen around me lately..
thanks God.. you love me
isnin yang lalu ke teluk intan.. hantar mak appointment
then dating si dia di The Curve
seronok! dan sudah settle a few thing bersama
sayang awak sampai bila2 =)
sebelum tu ke Quality kl makan2 buang masa
3 hari di sana asyik makan je.. habis sudah diet saya
tak mencapai azam la jika begini










manalah saya tak bulat..
ohh dan lagi.. next week 27 may insyaAllah saya akan 
pergi mengerjakan umrah di tanah suci Mekah..
sudah sampai serunya..
awak2 semua tolong doakan saya dapat melaksanakannya
dengan sempurna dan mudah ya. moga Allah memberkati
awak2 semua =) risau sebenarnya ni..
sebab persiapan untuk ke sana tak buat lagi..
sibuk sangat dengan urusan duniawi..
insyaAllah by next week saya akan spend masa untuk ini
semalam ke Hentian Putra semata2 nak belikan adik tiket ke Terengganu.
bukannya tak ade bus kt sini.. ade cuma takde trip pagi..
then jalan2 kt The Mall.. tak menarik sangatla. 
tak banyak kedai best2. yang menariknya perut kenyang
makan di mcd.. makan lagi -.-'




okay.. itu saja buat kali ini
malam ni nak habiskan masa buat financial
untuk setting up nursery.. tomorrow meeting
petang ni jumpa opah.. weekend hantar adik masuk u
then hantar abah ke airport.. selasa depan presentation
lama2 pengsan!
till then guys
have a nice day awak2 semua!

p/s: sudah berjaya menyiapkan 12 buah skrip kanak-kanak. 6 more to go yay!

No comments: