Wednesday 9 March 2011

thanks God!

assalamualaikum semua >.<

lme betul x update blog kn? minggu ni sgt busyy.. now, oledi 1 a.m.. masih sempat lg nk ketuk2 keybod nih.. sbb ade cerita best nk share ngan you all. nk tau? hehe.. on weekend yg lepas, aku g shah alam. pnt cmne pun harus pergi. alasan sbb ade org dh jnji nk bg present. presentnye berbentuk 2 ekor bunny yg sgt kiut miut! suke gilerr! sbb dh lme aku nk menatang nih.. terharu beb bila dpt.. T.T betul2 x sangka member aku ni sedaya upaya nk belikn juga. aku pun mls nk tolak2.. dh org nk bg terima jeleee...

mood pg2 lg dh ceria.. timing pun dh elok. kteorg gerak jam 10 pg. berhenti breakfast kt restoran jejantas sg. buloh. mata dh ngantuk sgt. kteorg pun pekena kopi + roti bakar. sje nk wt alas perut. 



nsib baik jalan x sesak. smpai kt seksyen 4, kteorg lmbt ckit je, ade bunny yg cntik dh di grab org.. huhu.. sedih. nk tenangkn ati aku nih si owner; abg mahadi  tu jnji nk g ladang kul 3. nk amek bunny yg fresh lg.. katanye nnt lg bnyk choice. aku pun decide g jln2 kt plaza alam central. sementara tnggu abg tu blik dri ladang, kami usya2 phone kt shopping complex tu. seronok betul member aku ni dpt beli phone yg die idam2kn. tbe2 abg mahadi kol gtau x de bunny lg.. huhu sedih lg. sbbnye bunny 2 baby lg. msih menyusu ngan maknye..

tak apala.. x de rezeki. eh chop2! belum tentu lg x de.. nasib baik ade save no owner rabbit yg len. alhamdulillah Allah permudahkn urusan kami. akk tu dok kt klang. nk g sne mmg lah jauh. kebetulan die nk dtg shah alam sbb nk anta arnab kt customer len. kami pun decide jmpe kt i-city. pilih punye pilih dpt lah sepasang bunny jantan + betina. baru sebulan umur dorg.. sangat kiut!!


comel kn kami ^.^

hi! my name is Chiba~ female

and i am Chiko! male~

p/s: thanks to my friend sbb sudi hadiahkn bunny yg kiut nih.. suke! suke! saya akn jge bunny ni elok2 ye awk.. hihi

bubye you all! nk tdo dh.. nk get ready for a field trip tomorrow =)

4 comments:

fizi_apis said...

kiut yer buney die..pinjm lehh

Cik Nurhusna said...

nk pinjam kne bayar tauu..
xde yg free dlm dunia nii =P

Eniey Yusoff said...

waaaaa comel sgt. kene jumpe ngan chiba ngan chiko ni.. hehehe

Cik Nurhusna said...

nnt g kz i bwk mereka otey =)