Saturday 5 March 2011

a busy day *_*

huarghh.. seronok betul bila bangun tdo jam 11 pg. org ckp pintu rezeki dh tutup.. ptutla ssh nk dpt prospek. ahahah! abah aku pling x suka ank2 die bngun lmbt. + lg ank dara.. ala bkn slalu pun bngun lmbt. skali skale je abah.. nsib baikla pagi2 lg die dh g pejabat. fuhh~

seriusly smlm ari yg amat penat. meh aku story ckit. bngun pg dh siap ke kls jam 8. bwk kete harus cecah meter 90 km/j. lmbt punye pasal spe soh. kul 7 bru nk iron bju.. smpai kelas tnggu pnye tnggu lecturer tak masuk2. hadoi.. mne la die ni. lecturer aku tu pun bkn nk bg no phone ke hape. cmnela kteorg nk kontek. 40 minit pnye tnggu ape lg balik la. bnyk lg benda aku nk settlekn.
nk g beli brg kedai tak bukak lg. kne tnggu lg.. arini keje dok tnggu je. tetibe terpikir tak breakfast lg. tanpa membuang masa aku buat panggilan..

"awk.. dh bngun ke?" "dh.. baru je" "okey, kalo cmtu lg 10 minit siap kte g breakfast sesame. bye"

haha! itulah aku. malas nk tnggu lme2. nasib baik die phm ngan perangai aku. kteorg pun pekena mee goreng + teh o limau suam (air febret) kt proton city. tepat kul 10 pg aku terus g pekan bli brg. apa yg aku beli? sudu plastik, tisu ngan krimer.. itu je brg yg tak ckup lg. we are going to make a homeparty! oyeaah! 

sebenarnye ni idea abah aku. dh lme sgt nk jmput org dtg umah. sje nk buat mkn2.. aku pun fikir elok jugak kalo buat 'talk' ckit pasal bisnes aku.. so, mula la kerja kemas mngemas + masak memasak.. penat dh nulis.. jom jamu mata!


menu wajib ada! cake chocolate moist.. nyummy~

mkn bnyk2 kwn2.. tak abis senang je.. bungkus!

intai2 ckit tngok tu.. siap ada produk HR lg. ehehe

kwn2 yg paling sporting; 
dayah, iera, laili, fifi (pink kaler), ekin, pqah

ok dh cukup.. jom pack brg blik umah sewa. bunyi cm jauh.. padahal sekangkang kera je. sje ngade2 nk dok lua.. 
mood: teruja + excited habis! nk charge energy. BIG event coming up tomorrow!!

3 comments:

laili ahmad said...

una..trharu coz gmbar kite pun ader..hehe..len kali jmput ag..mkn ptg yg menyelerakan..nyummy!!

Cik Nurhusna said...

hehe.. sukela tu ye. len kli jemput lg dtg lg okey =)

fizi_apis said...

hehehe saya sudah coretan anda