Monday 25 April 2011

cant bear anymore

assalamualaikum
hi guys!

already finish my lunch.. time to update blog! 
ohh.. i had really bad stomach ache. it had been 2 month T_T.
so i went for a check up this morning. plus this dh 3 kali i went to a hospital. i did a urine test.. the doctor cannot confirm yet what the problem is.. oh my.. i ask for a scan. 
but she said the facilities for the scanner its not enough.
she told me to do at private clinic. ofkos la costly. thats why awl2 lg sy tolak.
tp fikir punye fikir ape slhnye. lgpun it just less than 100. but i need to finish my exam first =)
this is all bout stress. too much thinking plus im in an exam week. plus lg i dh lme stop amek supplement. uhuhu. ha tula! degil punye pasal. pdn muke sy. 
sy mmg jenis yg susah nk amalkn sume bende. kalo dh terskip haa.. tak taula ble bleh continue balik..
27 mei.. ohh semakin hampir detik itu. teruja rsenye.. ape tu? nk tau? nnt la gtau ye. lgpun my preparation for this event tak buat lg. ehehe =P. 
i will start doing it mse cuti 4 bulan. lmekn cuti? tak taula ape nk dibuat. i apply for a job. research assistant. eceh. harap2 dptla.. my dad la suruh apply keje ni. sbb die ckp nk pakai RA. so nnt die akn request for me. yeah! love u abah!

p/s: ohh my rabbit sedang mengawan! moga2 mereka dapat baby yg comel2! suke~

No comments: